lördag 12 mars 2011

Lördag

Tänkte bara uppdatera snabbt. Jag har hunnit läsa igenom boken ett varv och är i slutet på varv två snart. Jag har fyllt ut vissa kapitel, tagit bort vissa saker, fixat tempus fel, stavfel och sådana saker. Det har tagit väldigt lång tid att läsa igenom allt, men jag tycker att det har gått bra även fast det har krävt mycket arbete. Det känns skönt att jag märker resultat. Det var ett tag sen jag läste igenom hela berättelsen för att det är så pass många sidor. Jag har koncentrerat mig mer på att hinna skriva så mycket som möjligt och läst igenom kapitlen efter jag har skrivit klart dem. Men det har varit otroligt givande att läsa igenom allt från början till slut. Samtidigt som jag har läst igenom allt har jag även fortsatt att skriva på berättelsen. Jag fastnade där ett tag och visste inte hur jag skulle fortsätta, men nu har jag kommit igång med det igen. Ska fortsätta ett tag till!

Inga kommentarer: