fredag 1 oktober 2010

På skolan

Har snart haft tre timmars hål och har därför passat på att göra lite skolarbeten. Lika bra att göra det nu när jag har lite tid över, då behöver göra lika mycket till helgen.
Jag har bland annat skrivit på min deckare. Hade lite detaljer att fixa på, jag hade bland annat hoppat över slutet på ett kapitel, men jag kom nyss på hur jag ska avsluta det och nu är det klart. Tidigare i något inlägg berättade jag att det kändes som att något saknades i kapitel 1 och det har jag även fixat. Jag har nu skrivit 10 sidor på min deckare (prolog + kapitel 1-3) och har hunnit att läsa igenom dessa sidor och gjort lite små korrigeringar. Nu ska jag skriva ut dessa sidor och jag tänkte läsa igenom dem igen lite senare. Tänkte även hinna göra lite annat skolarbete innan jag börjar om med internationell ekonomi.
Trevlig helg!

Inga kommentarer: