söndag 9 januari 2011

Stressad

Nu var det längesen jag gjorde en uppdatering, beror mycket på att jag hade mycket i skolan i december, har haft jullov och annat som har hänt. Nu känner jag mig hyfsat utvilad och det var ett välbehövligt lov!
Jag har skrivit på min bok under jullovet, men jag körde fast där ett tag och hann inte lika mycket som jag hade planerat att hinna. Just nu sitter jag och skriver på den och det är kul när jag kommer på nya saker som jag vill lägga till i den. Vissa saker har jag även börjat att ändra på och det känns bättre nu, men igår kväll innan jag skulle somna kom stressen (inte rätt tillfälle att tänka på det precis). Jag upptäckte att det är bara cirka 2 månader kvar innan boken ska vara klar och inlämnad (18 mars). Det känns som månaderna före jullovet bara flög förbi och snart är det bara två månader kvar och jag känner mig nervös och stressad över hur jag ska hinna, jag har ju så mycket kvar att skriva och göra. Jag försöker att inte tänka på det just nu i alla fall, därför att jag känner att jag kan inte skriva när jag stressar upp mig för tiden. Hoppas just nu på det bästa och att jag hinner mycket före det 18 mars. Vi hörs senare!

Inga kommentarer: