måndag 1 november 2010

Höstlov

Jag ber om ursäkt om den dåliga uppdateringen på den senaste tiden, men har haft mycket annat i skolan och varit sjuk. Detta har varit en av de konstigaste förkylningen jag har varit med om - ena dagen känns det som att jag blir frisk och andra dagen blir jag sjuk igen - det har gått upp och ned och nu är jag less. Det känns som att det är på väg att bli bättre nu i alla fall, men får väl se hur det kommer kännas de kommande dagarna. Hoppas på det bästa!

Nu har jag höstlov och det känns riktigt skönt måste jag säga, men fastän jag har lov kommer jag även att behöva plugga under lovet och jag ska även skriva på min deckare. Äntligen kommer jag ha mycket tid att lägga ner på den. Jag har hunnit skriva lite grann på den när jag har varit sjuk och har nu sammanlagt 20 sidor. Jag har planerat att försöka skriva minst 2 sidor varje dag under lovet, så måndag efter lovet borde jag ha fått ihop minst 16 sidor till. Det känns riktigt spännande nu när jag har kommit in i berättelsen och jag är verkligen nöjd att jag valde detta till mitt projektarbete.

Nu tänkte jag sätta mig ner och skriva på den en stund. Ha en bra dag allihopa!

2 kommentarer:

Anna Bergström sa...

Så roligt att du känner att du har kommit igån lite! Hoppas att du fick mycket skrivet under lovet.

Kan det vara dags att få lite feedback på det du redan har skrivit? I så fall finns jag redo att läsa när du känner att du är redo.

Marina sa...

Jag vet det är riktigt roligt att komma in i historien! Jag tycker att jag fick mycket skrivet under lovet.

Okej. I så fall kommer jag nog in nästa vecka någon gång om det går bra? Det skulle verkligen vara spännande att få lite feedback och se hur du uppfattar den när du läser den. :)