fredag 18 februari 2011

En månad kvar

Sen sist har jag fortsatt att skriva och i tisdags fick jag tillbaka min bok med kommentarer från min handledare och det var spännande! En sak jag har haft svårt för är att jag skriver i fel tempus och jag blandar dåtid med nutid. När jag väl kommer på vad jag ska skriva så skriver jag bara utan att tänka speciellt mycket och då blir det lätt fel tempus. Sen när jag läser igenom texten ser jag vissa av dessa tempus fel och ändrar dem, men missar samtidigt väldigt många. har jag nu märkt Jag tycker att det är ganska svårt att upptäcka alla fel, men jag ska försöka att bli bättre på det.
Just nu sitter jag och rättar texten för fullt och skriver vidare på berättelsen. Idag är det exakt en månad tills projektarbetet ska lämnas in och jag tycker att tiden har gått väldigt fort. Det känns som att jag nyss började med detta projekt och det är lite roligt att titta tillbaka i gamla inlägg och se hur långt jag faktiskt har kommit. Nu ska jag fortsätta att kämpa den sista månaden och skriva så mycket som möjligt!

Inga kommentarer: