måndag 13 september 2010

Mitt mål

Mitt mål med projektarbetet är att skriva en bok. En deckare. Jag ska nu först och främst koncentrera mig på att skriva klart min deckare. Målet är att jag ska lyckas med detta och att jag har ett färdigt manus i mina händer till våren.
Sen när jag är helt nöjd med deckaren kanske jag till och skickar in mitt manus till ett tryckeri eller ett förlag och kanske får den tryckt till en bok. Jag hinner antagligen inte få den tryckt till våren när projektarbetet ska vara klart, men efter det kanske. Det skulle vara som en dröm som skulle gå i uppfyllelse. Att jag om några år skulle kunna hålla i en färdigtryckt bok och säga "Den här har jag skrivit!"
Mitt första mål är just nu att klara av att skriva klart min deckare och ha den klar till våren. Ett av mina mål i livet är att klara av med att skriva en bok och få den tryckt. Vi får väl se hur det ser ut om 10 år. ;)

Inga kommentarer: