måndag 6 september 2010

Delmål

Idag har jag börjat med vissa delmål i min bok, men jag är inte klar med dem ännu. Ska fortsätta med det någon annan dag, börjar bli lite trött nu. Jag har även en hyfsad bild över hur majoriteten av mina karaktärer kommer att se ut nu. Jag har även kommit på de flesta namn till karaktärerna, men det är inte det lättaste ska du veta. Vissa låter som konstiga på något sätt, alla namn passar inte riktigt in i min miljö, jag vill ha ganska vanliga namn. Om ni läsare har tips på några namn till mina karaktärer får ni gärna lämna en kommentar. Tacksam för tips!

1 kommentar:

Anna Bergström sa...

Kul att du har kommit igång så bra! Jag är glad över att få följa dig med ditt projektarbete. Det ska bli kul att se hur din deckare växer fram.
(Bra bok du läser, också! Jag älskade den.)